Hae jäseneksi

Sinä verhoilualan yrittäjä, päätoiminen opettaja ja työnjohtaja, joka tahdot olla mukana huolehtimassa verhoilualan tulevaisuudesta, tervetuloa mukaan tähän osaavaan porukkaan! Lisätietoa saat liiton toimistosta tai hallituksen jäseniltä. Nimestä huolimatta liiton jäsenyys ei edellytä mestarintutkintoa.
Varsinaisen jäsenyrityksen vastuuhenkilön tulee olla verhoilualan ammatti- tai  erikoisammattitutkinnon suorittanut tai hänellä tulee olla verhoilualan tehtävistä vähintään  kolmen vuoden työkokemus.

Mitä saat yritysjäsenenä:

• Liiton verkkosivuilla olevaan jäsenyrityslistaan yhteystiedot sekä linkki yrityksen omille verkkosivuille ja karttapalveluun
  • Liitto välittää verhoilupalvelua kysyville asiakkaille jäsenyritystensä yhteystietoja
  • Liitto jakaa tietoa alasta medialle, markkinoi somessa, käy kouluissa kertomassa alasta, osallistuus erilaisiin hankkeisiin. Näistä kaikista on hyötyä koko alan tunnettavuudelle
  • Liiton jäsenyrityslogon/-tarran käyttöoikeus yrityksen omassa materiaalissa ja markkinoinnissa
  • Liiton sähköinen jäsentiedote 4-5 kertaa vuodessa ja suuri määrä infomaatiota tapahtumista, eduista ja muista ajankohtaisista asioista
  • Verhoilija-lehti kerran vuodessa
  • Etuhintaisia koulutuksia
  • Kevät- ja syyskokousten yhteydessä pääset tutustumaan mielenkiintoisiin kohteisiin, saat koulutusta, tapaat tuttuja – ohjelma vaihtuu joka kokouksessa
  • Laajan verkoston muita alan ammattilaisia – neuvoja, tukea, ystäviä – heitä, jotka ymmärtävät työsi monet puolet
  • Liitto vaikuttaa päättäjiin meitä koskevissa asioissa ja tekee aloitteita sekä parannusehdotuksia mm. alan koulutuksesta, verotuksesta yms. alan yritysten toimintaedellytyksien parantamiseksi

Täytä jäsenhakemus huolella, myös ne kohdat jotka eivät ole tähdellä merkittyjä, jäsenhakemus alapuolella.
Saatuaan jäsenhakemuksen, asiamies pyytää tarvittaessa lisätietoja/ tarkennusta jonka jälkeen hallitus käsittelee hakemuksen ja tekee päätöksen siitä.
Mikäli täyttämisessä tai lähettämisessä tulee pulmia niin ota yhteyttä asiamieheen 044 9817994 | info@verhoilijamestarienliitto.fi

Jäsenmaksut alkaen 1.1.2020

Yritysjäsenmaksu 210 €
Opettaja / Työnjohtaja 68 €
Eläkeläinen 21 €
Ei liittymismaksua.

Huojennus uusille jäsenille, -25% alennus vahvistetusta jäsenmaksusta

1. vuosi -25%. Seuraavina vuosina normaali jäsenmaksu
HUOM! Huojennus myönnetään vain uusille jäsenille.

Jäsenhakemus